divendres, 3 d’abril del 2009

Les meves vacances de setmana santa

Aquesta setmana santa aniré a Nova York amb la meva mare, la meva germana i una amiga de la meva mare. Allí ens quedarem durant 14 dies i segons els plans de la meva mare recorrerem quasi tot Nova York:el Central Park, l'Empire State building, l'Estatua de la Llibertat, ....
També, a Eivissa, tenc una competició de natació, així que quant torni de Nova York, entrenaré cada dia pel matí o per la tarda a la piscina de Can Misses.


El dia divendres sant aniré de "caputxí" amb els meus cosins, la meva germana i el meu pare.Recorrerem el camí des de la Catedral fins l'esglèsia de San Telm.
ESPERC QUE TOTHOM PASSI UNA BONÍSSIMA SETMANA SANTA!!!

2 comentaris:

Marcus ha dit...

Hola Victor! Que t'ho pasis molt bé a Nova York,segur que t'hagrada! No creec que pogueu veure tota Nova York en 14 dies per que alló és molt gros! et pots passar els 14 dies a Manhatan ! hi ha moltes coses que veure! Posam un comentari al blog quan tornis i diguem com a anat:-)

bet :) ha dit...

Heeeeeeei!! :D

Bueno, pues qee guai nova york noo? Jo vull tenir una jefa com sa de sa teua mareeee!!! jajaja

Bueno, pues res, ya te l'he tornat :P

Adeuuu!! :)